Wednesday, August 11, 2010

Za da se moli nekoj so Papata vo Britanija, mora da plati
by Milota Sidorova


Čudno e, no možebi treba i da se naviknam na toa. Ništo na svetov ne e besplatno. Biznisot e biznis i ova e osnovna vistina od ragjanje do smrt. Sé e na prodažba, duri i duševniot mir. Duri i životot posle smrtta, duri i milosrdieto na Isus Hristos. Nekako treba da se naviknam na faktot deka treba da platam nekolku evra dokolku sakam da posetam nekoja crkva vo nekoja evropska metropola. Tie voobičaeno ne pracat isklučoci – sekoj plakja – hristijanin, protestant ili ateist. Turistite što mnogu se raduvaat da možat da potrošat nekolku minuti vo spodeluvanjeto tišina nadvor od glasnite evropski glavni! gradovi, moraat da platat vleznica. No, kažete mi – szošto plakjame? Za božjata kukja? Razbiram deka kulturnite i ekonomskite vrednosti poleka ja nadminuvaat primarnata cel na crkvite – molitvata. Pa, kako vo Biblijata, koga Isus gi izbrka site trgovci prodavajkji gi nivnite dobra za molenje. Vo što e razliakata denes, koga plakjate vleznica, koga možete da kupite bezvredni razglednici, posteri, krstovi, plastični statuetki i sé drugo što crkvata može da prodade? A ne Gospod. Ne magijata na razmisluvanjeto. Ne magijata na tivkata radost. Znam deka marketingot e marketing i sekoja firma se obiduva da go najde svoeto mesto na pazarot i da se održi. No, zošto najmokjata organizacija vo svetot kako što e crkvata, zošto eden od najbogatite lugje na scetot, Papata odlučil da gi zamoli podanicite da plakjaat vleznica za negovite javni asi i bdeenja? Zošto ovoj božji čovek, najgolemiot! sledbenik na Isus Hristus mora da sobira pari od vernicite? I! zvinete me za mojot ironičen stav, no da se platat 30 evra za javna masa duri i na Papata,nema smisla ze mene. Nema smisla koga Benedikt 16-ti saka da gi vrati tradiciite na crkcata, dokolku saka da go sledi primerot na Isus. Možebi jas bi go prifatil toj vo slučaj na nekoj kulturen nastan – nešto što bara obezbeduvanje ili sredba na nekolku iljadi lugje na edno mesto i potencijalen teroristički napad. No, crkvata otsekogaš uspeva dea sobere lugje besplatno, Jovan Pavle Vtori letaše niz cel svet mnogu povekje od negoviot sledbenik i nikogaš i nikogaš ne postapi taka. Nemaše oficijalni izjavi i marketing-strategii od najvisokite pozicii, iako imaše tolku mnogu podzemni. Sega biskupite odličija deka bi bilo dobro da prodavaat vleznici, duri i celi paketi za adziite, na primer, postojan vlez na javnite pojavuvanja. Vo ramkite na toj paket može da najdete i cede i nekoi ubavi razglednici. No, što e ova? Dal! i e ova vistinskiot vožji Gospod ili e samo evtina biznis-praktika ili nekoe filmsko studio ja snima vašata diplomska zabava? Zošto edna tolku dobro etablirana organizacija koja rakovodi so najbescenetata vrednost vo svetot – vašata duša i zadgroben život, zošto go pravat toa na takov odbiven način? Zošto prodavaat lugje, heroi, statuetki, kič-predmeti i site vidovi proizvodi? Zarem zaboravija deka tie postojat zaradi povisoki celi? Zarem zaboravija deka tie trebaše da gi promenat mislite na lugjeto, a ne nivnite kolekcii od ikoni? Zarem gi zaboravija zborovite na Isus, neka dojdat po mene. Bez kakov bilo isklučok...

related story (sgx17958): http://www.france24.com/en/20100805-worshippers-have-pay-att...
by Milota Sidorova
for Cantell TV (http://cantell.tv)

Cantell TV is the fastest growing provider of digital broadcasting coupled with telecommunications, allowing people to easily control, view, upload and share digital content through proprietary interface coupled with free phone calls. Cantell TV is committed to delivering infinite choices to your world of entertainment at the tip of your fingers.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home